آرام ش، گاه ی...

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد، دو سه تا کوچه و پس کوچه و به اندازه یک عمر بیابان دارد ...

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد، دو سه تا کوچه و پس کوچه و به اندازه یک عمر بیابان دارد ...

کاش می‌شد آدمی،
گاهی، فقط گاهی،
به اندازه نیاز بمیرد،
بعد بلند شود،
خاک هایش را بتکاند،
دلش خواست برگردد به زندگی‌
و اگر دلش نخواست بخوابد تا ابد ...

آخرین مطالب

فاصله

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

همین فاصله کافیه حس کنم بدون تو من تا کجا بی کسم

مسیرم خلافه توئه پس چرا، دارم بی توقف به تو میرسم

خودم بارمو بستمو راهی ام، فقط بغضه که سد راهه منه

همیشه مردد شدم لحظه ای، که خواستم بگم موقع رفتنه

چقدر با تو بودن برام خوب بود، چه احساس خوبی بمن داشتی

چقدر مهربون بودی و دستمو، تو دست خدا هم نمیذاشتی

نجاتم بده من پشیمون شدم، ولی رو ندارم به تو رو کنم

ببین تو چقدر دوستم با تو که، دیگه با غروره خودم دشمنم

اگه با منی دسته من رو بگیر، من از این همه فاصله دلخورم

از اون لحظه ها سهم امروز من، فقط بغضیه که فرو میخورم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
نیما صالحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی