آرام ش، گاه ی...

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد، دو سه تا کوچه و پس کوچه و به اندازه یک عمر بیابان دارد ...

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد، دو سه تا کوچه و پس کوچه و به اندازه یک عمر بیابان دارد ...

کاش می‌شد آدمی،
گاهی، فقط گاهی،
به اندازه نیاز بمیرد،
بعد بلند شود،
خاک هایش را بتکاند،
دلش خواست برگردد به زندگی‌
و اگر دلش نخواست بخوابد تا ابد ...

آخرین مطالب

افسوس

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹ ب.ظ

وقتی دیگرنبود 

من به بودنش نیازمند شدم


وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم


وقتی او تمام کرد

تازه من شروع کردم


وقتی که او تمام کرد

آنگاه من آغاز شدم


چه سخت است تنها متولد شدن،

مثل تنها زندگی کردن است، مثل تنها مردن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
نیما صالحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی